ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που διανέμονται από τη SUPERGREENS.
Ακύρωση παραγγελίας
Σας παρέχεται η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας στην περίπτωση όπου ειδοποιήσετε είτε τηλεφωνικά είτε εγγράφως μέσω e-mail και τουλάχιστον 72 ώρες πριν την προγραμματισμένη φόρτωση.
Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση: ask@supergreens.gr είτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο: +30.2106820030.
Η εταιρία μας θα εκδώσει άμεσα πιστωτικό τιμολόγιο αντίστοιχου ποσού για χρήση σε επόμενη αγορά σας.
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός τεσσάρων (4) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον Συνεργάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Τιμολόγιο κ.ο.κ.) καθώς και την πλήρη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
- Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον Συνεργάτη ελαττώματος. Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούριο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται θα εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο ίσης αξίας.
- Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΙΑ με την προϋπόθεση ότι το προϊόν είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
- Προϊόν με ουσιώδες ελάττωμα, το οποίο παραδίδεται στον πελάτη και δεν οφείλεται σε υπαιτιότητά του, αντικαθίσταται από άλλο πανομοιότυπο.
Οδηγίες παραλαβής | Ανωτέρα Βία | Τροποποιήσεις | Επίλυση Διαφορών
Τα προϊόντα αποστέλλονται πάντοτε με Δελτία Αποστολής και με το «Συνοδευτικό Έγγραφο Συνεργάτη» όπου αναγράφονται οι κωδικοί της παραγγελίας, η περιγραφή των ειδών, το barcode και ο αριθμός κιβωτίου που είναι συσκευασμένο το κάθε είδος, καθώς και η προτεινόμενη τιμή λιανικής. Με τον τρόπο αυτό η διαδικασία παραλαβής διευκολύνεται στο μέγιστο. Η παραλαβή πρέπει να γίνεται από το Συνεργάτη σύμφωνα με το Δελτίο Αποστολής. Εάν υπάρχει η οποιαδήποτε διαφορά στα κιβώτια που αναγράφονται στο Δελτίο Αποστολής και στα παραληφθέντα κιβώτια, συνιστούμε να γράφετε επάνω στο δελτίο και πριν φύγει ο μεταφορέας, “Ελλιπής Παραλαβή, Λείπουν Χ Κιβώτια”. Εάν διαπιστωθεί κιβώτιο χτυπημένο ή ταλαιπωρημένο, δεν θα παραλαμβάνεται και θα πρέπει να γράψετε επάνω στο ΔΑ: Παραλαβή 5 κιβωτίων Καλώς και 1 κιβώτιο δεν παραλαμβάνεται λόγω φθοράς. Συνιστούμε να βγάζετε φωτογραφία του χτυπημένου κιβωτίου επάνω στο φορτηγό. Όταν τα προϊόντα παραληφθούν και εισέλθουν στο χώρο του Συνεργάτη, πρέπει ΠΑΝΤΑ η ποσοτική παραλαβή να είναι σύμφωνη με τα ΔΑ. Εάν υπάρξει οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ φυσικού προϊόντος & παραστατικού, θα πρέπει να μας κοινοποιηθεί email στο ask@supergreens.gr ενημερώνοντας για την διαφορά. Εάν διαπιστωθεί προϊόν με εργοστασιακό ελάττωμα, θα πρέπει να στείλετε φωτογραφία του προϊόντος μέσα στη συσκευασία του και έπειτα φωτογραφία-ες που να φαίνεται καθαρά το πρόβλημα, ώστε να μπορέσουμε με τη σειρά μας να το διαχειριστούμε με τον προμηθευτή και να προβούμε στην άμεση αντικατάστασή του.
Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.λπ.) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. H ΕΤΑΙΡΙΑ μας δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση. Σε περιπτώσεις που έχετε καταχωρήσει μία ηλεκτρονική παραγγελία και κατά την παραλαβή διαπιστώνετε ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να διευθετήσουμε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται και να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που δεν παραλάβατε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Τροποποίηση των όρων του παρόντος: Η ΕΤΑΙΡΙΑ μας, διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H ΕΤΑΙΡΙΑ αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους. Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας) παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση ask@supergreens.gr Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, θα σας συνιστούσαμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας που έχει αποσταλεί στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει τη διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm.